czwartek, 29 marca 2012

Przełam lody.

Ostatnio postanowiłem dać szansę swojej przyszłości i chcę pomóc mojemu marzeniu. Myślę, że zrobienie wszystkiego by dojść na szczyt będzie świetnym przykładem na to, że można spełnić marzenia. Gram przecież od drugiej klasy podstawowej, nie jest to moje widzi mi się dlatego nie mogę pozwolić na to by zmarnowała się moja szansa. Chcę być na każdym turnieju, testach czy brać udział w każdym programie nike football challenge.

Przyjrzyjmy się bliżej. Ostatni turniej grałem gdzieś w październiku, zaliczam go do udanych ale za bardzo jeszcze wtedy pajacowałem i miałem braki w kilku aspektach, mimo to zaliczyłem asystę i zdobyłem dwa gole z czego byłem bardzo zadowolony. Mecze ligowe też mi wychodziły już pod koniec wakacji gdy trenowałem dzień w dzień - byłem wtedy głównym napastnikiem zespołu mimo dwóch opcji o 2 lata starszych. Psychika krzyżuje mi plany ale to nic. Damy radę. Ostatni gol wpadł mi w meczu zaraz po mocnym krwotoku gdzie właściwie ledwo przeżyłem i właściwie to po tym mam już spory zastój. Czas wziąć się do roboty, machineria przygotowana, Dawid gotowy na rundę wiosenną. Im Coming Again. 


Mój dzisiejszy trening polegał na zwykłym klepaniu piłki z kolegą a potem na dryblowaniu i prowadzeniu futbolówki. Wyszedłem trenować gdzieś o 15:50 i wróciłem do domu o 18:30. Byłem dosyć zmęczony. Potem trenowałem jeszcze w domu w stylu Pato, zresztą jak co dzień. Cały piękny dzień dokończył mecz Milanu i Barcelony, który oglądnąłem z wielką chęcią i już szykuję się na jutrzejszy dzień.

Jak tam ma się mój rekord podbić? Ano ma się dobrze. 1005 kapek mimo wszystko myślę, że to naprawdę strasznie poprawiło moją technikę. Dlatego też stwierdzam tu i teraz - Dawid, ponad 1005? - Ok. Challenge accepted. Ponadto przygotowuje sobie jakiś podrzędny plan treningowy na technikę, jak radził Cannavaro - podbijaj piłkę różnymi częściami ciała, najpierw 100, potem 300 itd. Mam nadzieję, że to będzie wyjątkowy rok w tym aspekcie. Zresztą technika to jedyna rzecz na którą można robić plany treningowe reszta powinna wynikać gierek, no ewentualnie kondycja = bieganie.

Czas przełamać lody i wyjść na wyższy poziom. Czas też zrobić zakupy.

Good Luck. DavidG. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz