wtorek, 17 kwietnia 2012

Mega Forma!

Jak mówię nigdy nie rezygnuj to wiedz, że coś w tym jest. Od kilku tygodni jestem w fazie szczytowej formy! Wszystko mi wychodzi, dzisiejszy i poprzedni trening to arcydzieło ;] Wszystko mi wychodziło, ciągnąłem całą drużynę, dobre przyjęcia, dobre piłki, wygraliśmy 5-3 i zdobyłem dwa gole. Kondycyjnie wytrzymałem do końca i wszystko pięknie, atmosfera w drużynie świetna następny trening w Czwartek. Naprawdę jestem z siebie dumny, to już ponad półroku ostrej harówy i ciężkiej pracy, biegania na 10 km, żonglowania, grania w piłkę wszędzie, po domu, na dworze. I teraz widać nieziemskie efekty tej pracy! Teraz czuję, że zagrałem na treningu perfekto i dałem z siebie wszystko. Wreszcie zbudowałem fundamenty, które muszą zaowocować w przyszłości. Wszystko się powoli na szczeblu piłkarskim układa, teraz tylko nie spocząć na laurach i grać dalej bo jest o co.

iHalaMadrid! - To nic, że 2-1 jak na wyjazd jest ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz